Odpowiedz 
Znalezione szukam gry - cyrk
03-01-2010, 11:16 40 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-12-2011 21:50 04 przez m-o-07.)
Post: #1
szukam gry - cyrk
witam
szukam jeszcze jednej gry. pamiętam dobrze rozgrywkę, ale tytulu za nic sobie nie przypomne. ta gra to cyrk, w pierwszej rundzie skakalo sie przez plonace obrecze, potem chodzilo sie na linie, w trzeciej rundzie skakalo sie po pilkach, w czwartej jechalo sie na koniu, a w piatej bujalo sie na linie. z checia pogralbym sobie w te gierke, wiec prosze o pomoc. a jeszcze jedno: gra menu miala podobne do track 'n field.

Istnieje gatunek antylop, potrafiących skakać wyżej niż przeciętny dom. Wynika to z faktu ich mocnych mięśni nóg oraz tego, że przeciętne domy nie potrafią skakać.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
03-01-2010, 11:19 21
Post: #2
RE: szukam gry - cyrk
Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.
Miłej gry:)

Pesymista widzi tunel, optymista widzi światełko w tunelu, realista widzi pociąg, maszynista widzi trzech debili na torach.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
03-01-2010, 11:31 12 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-01-2010 08:39 10 przez Jaro.)
Post: #3
RE: szukam gry - cyrk
na razie nie moge sprawdzic (problemy z kompem) ale jak to ta gierka to dzieki :) kurcze 2 razy z rzedu mi pomogles :)
nie działa :ściana:
na szczescie znalazlem ja na jednej ze skladanek :) dzieki za podanie tytułu zylok :brawo:

Istnieje gatunek antylop, potrafiących skakać wyżej niż przeciętny dom. Wynika to z faktu ich mocnych mięśni nóg oraz tego, że przeciętne domy nie potrafią skakać.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Video  Szukam tytułu gry j1984 3 38 Wczoraj 20:34 13
Ostatni post: magdakowalska48@gmail.com
  Szukam 2 gier Patryk92 3 107 31-12-2017 18:44 57
Ostatni post: Patryk92
   Szukam gry kurde mol Kox213 4 156 18-12-2017 12:00 22
Ostatni post: Kox213

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości