Odpowiedz 
siemanko
04-03-2010, 01:23 56
Post: #1
Smile siemanko
Witam wszystkich! miło mi was powitać,również interesuje się tematyką pegasusa.Sam mam 4 konsole i mnóstwo gier i jeszcze więcej padów(oczywiście już zajechanych:P)pozdrawiam was!
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
04-03-2010, 01:51 47
Post: #2
RE: siemanko
Miło mi Cię powitać w progach tego fajnego forum. Tematy są tu ciekawe, lud piszący także fascynujący, napewno miło spędzisz tu czas. Pozdro!!!

Zarajestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
04-03-2010, 08:34 11
Post: #3
RE: siemanko
Pozdrawiam wzajemnie i życzę miłego pobytu :)

Istnieje gatunek antylop, potrafiących skakać wyżej niż przeciętny dom. Wynika to z faktu ich mocnych mięśni nóg oraz tego, że przeciętne domy nie potrafią skakać.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
04-03-2010, 10:41 00
Post: #4
RE: siemanko
Bądź pozdrowiony gościu nasz:P

[img][/img]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
04-03-2010, 14:41 11
Post: #5
RE: siemanko
Witam serdecznie, rozgość się i zostań :D

Zarajestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
04-03-2010, 17:03 43
Post: #6
RE: siemanko
i tutaj cię jeszcze mam witać :D siema :)
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
06-03-2010, 13:51 03
Post: #7
RE: siemanko
Witoj! :P

Za duża Sygnatura :( - Potak
Jak ją zmniejsze to nic nie będzie widać : P - Pacek
Ale nie będzie rozjeżdżać nam forum! :D- Potak
Ale za to jaki zrobi efekt ; )
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
07-03-2010, 13:43 48
Post: #8
RE: siemanko
Pizzerman pizze poproszę:D Ja też lubię,siemka.

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
04-06-2010, 20:18 02
Post: #9
RE: siemanko
Witoj zbieraczu konsol.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Elo siemanko ludzie BziQ 3 68 15-08-2017 15:30 54
Ostatni post: M'cin
Wink siemanko!!!! phantum 5 1,086 28-02-2016 00:07 14
Ostatni post: PegazusMaster
  Siemanko :) Schizo 3 493 07-04-2015 10:54 34
Ostatni post: M'cin

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości