Odpowiedz 
Utwory waszego życia - z etapów w grach
24-02-2016, 20:16 34 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-03-2016 07:04 47 przez PegazusMaster. Powód: Drobne poprawki)
Post: #1
Utwory waszego życia - z etapów w grach
Na pewno macie utwory w grach na nes/pegazusa, które przywołują wam jakieś emocje - utwory związane z samymi planszami w grze nes/pegazus.

Podajcie utwory z konkretnych etapów z gier, które uważacie za budzące emocje zawsze kiedy ich słuchacie.

Dorzućcie obowiązkowo linki do odsłuchania, bo bez nich odpowiedzi się nie liczą. Wystarczy jedna lub więcej propozycji z linkami. [b]

W tym temacie dzielimy się linkami do waszych ulubionej muzyki z etapów w grach, która wywołuje wg. was dużo emocji. Nie dzielimy się tu całymi tytułami gier tylko konkretnymi utworami z konkretnych etapów w danych grach i dodajemy opinie - dlaczego dana muzyka robi na nas wrażenie.


Nie może to być muzyka z INTRO, Zakończeń GIER i ich scenek.


Moje osobiste typy i zdanie o nich:




Nr 1

Summer Carnival Recca. Dla mnie całe OST jest jak futurystyczna muzyka elektroniczna pomieszana z elementami bigbeat i to nawet dziś nadal robi na mnie ogromne wrażenie i nadal odpalam na odtwarzaczu na sucho dla tego klimatu i transu, w który ta muza wprowadza. W zasadzie cała muza w SCR jest jak jedna gigantyczna dyskoteka ciężkiego big beatu oparta o klimaty acid i eksperymentu i elementy house. Ta muza napędza adrenalinę i futuryzm całej rozgrywki. Ścieżka do gry jest po prostu przegenialna.

Hyde - Kawałek, który wchodzi w STAGE 2. Rozgrywka tutaj zaczyna nabierać tempa i rosnącego poziomu trudności. Scrolowane tło potęguje wrażenie szybkości. Muzyka nagle się zmienia i uspokaja, aby po chwili znów zaatakować ciężkim beatem i wtedy to właśnie atakuje kolejny raz gigantyczny przeciwnik SNAKE. Psychodela, która oddaje dźwiekiem to co się dzieje na ekranie - zresztą jak w każdym etapie gry. Arcydzieło.

Stage 2 - HYDE
Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.


HIENER
Utwór, który w szaleńczy sposób powoduje budowanie napięcia w wybranym trybie rozgrywki. Zaczyna się od dzikiego wstępu z beatem, by uderzyć narastającym budowaniem napięcia wraz z wzrostem szybkości poruszania statku i specyficznymi atakami przeciwników. Summer Carnival RECCA to dla mnie jest jeden gigantyczny adrenaline RUSH, który genialnie ilustruje muzyka. Jedyna grą, która jak na moje ucho na nesa perfekcyjnie ilustruje audio w SHMUP za nią jak dla mnie jest jeszcze Gradius 2 i UCHU KEBITAI, ale tam muza nie jest tak dzika i nie wspomaga dzikiego tempa rozgrywki, którego ty gry nie posiadają. SCR arcydzieło. W zasadzie za każdym razem perfekcyjnie dopasowana muzyka do etapów powoduje u mnie ciary na plecach kiedy gram w SCR - ilustruje zagrożenie i jednocześnie aktualne tempo rozgrywki i niezwykłość samej gry i broni - to wszystko jest jednym - arcydziełem.

HIENER
Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.


STAGE 3
Kawałek to jest czysty trans rozwałki. Idealnie oddaje przebiegłość całego etapu jak i zachowanie jego przeciwników od początku do końca.
Oddaje jednocześnie nieustanne zagrożenie, które towarzyszy STAGE 3. Petarda.

Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.




Nr 1

Final Mission - Stage 3 - Muzyka, która leci jako podkład do eksploracji jednego z gigantycznych bojowych statków, które możemy podziwiać w intro gry. Kiedy już oblatujemy takiego kolosa rozwalając jego systemy obronne ta muzyka powoduje ciary na plecach i adrenalinę. Uwielbiam to arcydzieło.
Ta muza jest jak masywny orkiestrowy melodical exploder ilustrujący futurystyczny rozpiernicz na ekranie polegający na dekonstrukcji futurystycznego gigantycznego statku prawie niczym grupa złodziejaszków na terenie opuszczonego sklepu nocnego.

Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.


Nr 1

Theme z Stage 2 w CONTRA FORCE. Co jak co, ale ta gra pod względem atmosfery w stylu brygady ostatecznej rozwałki antyterrorystycznej nie ma sobie równych dzięki muzie, która nie tylko daje adrenalinowego kopa, ale i zalążki czystej poezji i radochy.
To wszystko dzięki muzyce. Dla mnie track Stage 2 ma wielki rozmach i emocje potęguje emocje eksploracji portu. Nawet dźwięki w tym tracku są industrialowe i kojarzą się jednocześnie z klimatami hawajskimi, a przy tym kawałek zostaje agresywny. Zachęca do eksploracji i rozwałki w porcie na pełnym uderzeniu. Genialne.

Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.

Theme z Stage 3 w CONRA FORCE. Pasuje idealnie do mroku miasta nocą, a jednoczesnie ma dużo z marszującej muzyki wojskowej. Niesamowicie przewrotny i klimatyczny utwór do lokacji miejskiej w CONTRA FORCE. Zawsze buduje klimat miasta nocą, w którym toczy się walka. Jak dla mnie zdecydowanie muza z CONTRY FORCE przewyższa audio z CONTR - 1,2.

Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.



Nr 1

Super Spy Hunter. Z grubej rury. Już pierwszy track robi ten klimat w pigułce jaki ma SUPER SPY HUNTER jako całość. Szybki i przewrotny i niebezpieczny i podnoszący adrenalinę. Arcydzieło. Muzycznie stylistyka pierwszego Batmana - jak na moje ucho. Muzyka jednakże może wydawać się mniej wyrazista, ale to tylko pozory. Już pierwszy utwór idealnie oddaje to co się dzieje na ekranie wraz z rozwojem akcji, ALE to tylko początek. Muzyka w tej grze operuje równie mocno wg. tego co się dzieje na ekranie - jak robi to SCR. W tej grze jest miejscami jeszcze bardziej zakręcony motyw - zależnie od sekcji - utwory zmieniają się całkowicie. Sekcje etapów to np: pościgi, ciągi przeszkód terenowych, pustynne piaski mogące pochłonąć wóz itd. Muza zmienia się jak w kalejdoskopie wg. tego co dzieje się na planszach, a jednocześnie posiada ogromną jakość także w brzmieniach podobnie jak SCR, ale stylistycznie jest to inny rodzaj muzy jednakże znów jak dla mnie drugie miejsce po SCR jeśli chodzi o najczęściej odsłuchiwaną przeze mnie muzykę. Ta muzyka jest jak adrenalinowa bomba, która potęguje wrażenia z genialnej gry jaką jest dla mnie Super Spy Hunter. Szkoda, ze utworów nie jest zbyt wiele i ścieżka z SCR jest o wiele bogatsza od SSH.


STAGE 2-1
Niesamowita stylistyka perkusyjno agresywna z zróżnicowaną dynamiką. Od tego momentu czuć, że rozgrywka nabiera tempa i staje się mocno niebezpieczna. Utworek idealnie podnosi adrenalinę i kojarzy się nieco z ścieżkami z filmów akcji z lat 80tych. Dopiero od Stage 2 czuć naprawdę potęgę gierki - kierujemy już zmodyfikowanym pojazdem w zupełnie innym środowisku.


Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.

STAGE 1-1 (drugi typ utworu) To przykład jak świetnie urozmaicona jest muzyka kiedy następuje jakaś zmiana na etapie w formie niespodziewanego ciągu zdarzeń. Uwielbiam.

Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.




Nr 1

Najwyższa klasa. Utwory z NINJA GAIDEN 2 całość jest jak muzyczna spójna opowieść i wszystkie oddają klimat ninja i walki w grze - zabójczo szybkiej i pędzącej niczym pociąg. Podkład z etapie na dachu pędzącego pociągu oddaje w 100% klimat gry i jest jednym z najlepszych dla mnie tracków, ale ja przedstawię jeszcze lepszy. Podkład z etapu śnieżnego z ogromnie porywistym wiatrem, który następuje po etapie z pociągiem. Niesamowita szybka i energetyczna muza, ale to tylko początek. Ta muza zapiera dech w piersiach szybkością, melodyjnością, dynamiką i zróżnicowaniem - Idealnie oddaje zmieniające się warunki pogodowe i tempo rozgrywki.

Etap 2-2
Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.



Nr 1

Nie mogę przestać słuchać. To jest arcydzieło. Muzyka z Chouin Sentaj Jetmana. AREA E. Ten kawałek wg. mnie robi największe emocje na poziomie przejęcia, odkupienia. Nie da się opisać słowami. Właśnie słucham po raz 9ty pod rząd. To jeden z tych kawałków, których nie mogę przestać słuchać. Jest bardzo krótki, ale to jest dosłownie melodical exploder. To jest ten typ muzyki, który zapoczątkował Kage. Muzyka w Kage była dobra, ale dość nijaka jak na moje ucho przy tym arcydziele - Ścieżka z Chouin Sentaj Jetmana wchodzi wg. mnie na wyżyny geniuszu wchodząc w tajemniczość Ninja Gaiden, oraz rozwijając to co było dobre w muzyce w Kage zmieniając w genialność.

W mojej muzycznej skali - poza skalą.


Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.


Nr 2

Jackie CHAN KUNG FU - Muzyka z etapu z scrollowanym ekranem na samym początku gry. LEVEL THEME 2. Mogę słuchać w kółko. Genialny klimat i sentymentalna melodia. Często leci na moim odtwarzaczu muzycznym. Ta muzyka się nie nudzi.

Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.




Nr 2

Final Mission Stage 4 - Lot przez tunel łączący statek matkę z ziemią. Lot z zawrotną prędkością w towarzystwie szybkiej dynamicznej muzyki podnosi adrenalinę.

Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.


Nr 2

Chouin Sentaj Jetman - FINAL STAGE. Ostatnia plansza. Cała ścieżka w grze genialna, ale dopiero ten bardzo barwny kawałek jest apogeum wrażeń z całej przygody. Genialna gra m.innymi dzięki muzyce. Kawałek łączy niepokój i pozytywne barwy. Dobra robota. Słuchać wyraźnie, że muzyka rozwija klasyczne motywy z ścieżki dźwiekowej do gry KAGE, ale wg. mnie robi to o wiele lepiej.

Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.



Nr 2

Psychodeliczne theme z SF2010. Boss THEME 3. Ten rodzaj muzyki leci na najbardziej chorych i podnoszących adrenalinę walkach z bossami, oraz na finowałej lokacji. Chora i emocjonująca cybernetyczna, a zarazem melodyjnie poetycka muzyka genialnie oddaje klimat SF2010.

Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.




Psychodeliczne theme z SF2010. Planeta 2. Smutna i piękna muzyka. Zawsze tak działa w rozgrywce. Tworzy ciężki klimat.

Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.

Psychodeliczne theme z sf2010. Planeta 5 przedostatni etap. Ta muzyka dosłownie mówi - to już koniec - smutny i nieubładalnie nadchodzący. GENIALNE.

Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.

Psychodeliczne THEME z SF2010. Światy przejściowe pomiędzy planetami i ich fragmentami. Muzyka będąca totalnym obłędem i szaleństwem ukazuje w jak chorych miejscach się znajdujemy.

Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.



Psychodeliczne THEME z SF2010. To theme mówi, że zbliżamy się już do końca i zaczyna się ostateczna walka wielkimi krokami. Epicka ścieżka, która jest THEME planet 5 etap 1, oraz jednocześnie występuje w INTRO gry.

Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.

Odlot bomba z d.upy tromba.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
24-02-2016, 23:29 29
Post: #2
RE: Utwory waszego życia - z etapów w grach
Zdecydowanie MegaMan 2 Dr.Willy castle stage :D
Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
03-03-2016, 20:13 16 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-03-2016 20:19 02 przez PegazusMaster. Powód: Drobne poprawki)
Post: #3
RE: Utwory waszego życia - z etapów w grach
Bardzo lubię ten utwór. Jest emocjonalny, szybki, dynamiczny i genialny, ale następnym razem preferuję wersję original. Jeśli jednak lubisz wersje arrange dodaj jako dodatek.



Nie mogę przestać słuchać. To jest arcydzieło. Muzyka z Chouin Sentaj Jetmana. AREA E. Ten kawałek wg. mnie robi największe emocje na poziomie przejęcia, odkupienia. Nie da się opisać słowami. Właśnie słucham po raz 9ty pod rząd. To jeden z tych kawałków, których nie mogę przestać słuchać. Jest bardzo krótki, ale to jest dosłownie melodical exploder. To jest ten typ muzyki, który zapoczątkował Kage. Muzyka w Kage była dobra, ale dość nijaka jak na moje ucho przy tym arcydziele - Ścieżka z Chouin Sentaj Jetmana wchodzi wg. mnie na wyżyny geniuszu wchodząc w tajemniczość Ninja Gaiden, oraz rozwijając to co było dobre w muzyce w Kage zmieniając w genialność.

W mojej muzycznej skali arcydzielnej 18/10


Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.

Odlot bomba z d.upy tromba.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Etapy w grach ktore przechodzicie z palcem w nosie magdakowalska48@gmail.com 4 187 12-09-2017 16:49 01
Ostatni post: SebaSan1981
Lightbulb Muzyka w grach nesowych ! PegazusMaster 57 7,069 07-09-2017 16:36 19
Ostatni post: Cytryn
  Exploity w grach nes Ruby 4 149 28-06-2017 11:09 47
Ostatni post: magdakowalska48@gmail.com

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości