Odpowiedz 
Szukam pewnej nawalanki :-///
22-07-2010, 23:46 32
Post: #1
Szukam pewnej nawalanki :-///
Witam,
od bardzo długiego czasu poszukuję pewnej gierki z dzieciństwa. Gra jest w stylu battletoads albo double dragon - idzie się do przodu i obija mordy napotkanym przeciwnikom. Pamiętam że na początku można było wybrać jednego bohatera którym przechodziło się całą grę. Każdy umiał coś innego, miał inny styl walki.
- pierwszy był ubrany w biały t-shirt i niebieskie jeansy oraz był blondynem. Pamiętam że jego styl walki to : 3ciosy w twarz, jeden w brzuch i ostatni wykańczający -błyszczącą pięścią w brodę i przy tym ostatnim ciosie leciał do góry nad przeciwnika. Miał ponadto specjalny cios który zabierał energię jak się go uzyło - to był kilkukrotny obrót nogą w powietrzu. A, właśnie , każdy z bohaterów miał taki swój specjalny cios który pobierał trochę energii.
- kolejna postać to był taki ubrany na różowo (albo fioletowo) brunet.
Też miał fajne ciosy, był strasznie szybki. Walił trzykrotnie pięścią, najpierw w głowę potem w klatę i następnie w brzuch. Po tej serii ciosów był chyba łokieć w gębę i na koniec kopnięcie z przewrotki.
Jego specjalny cios (który zabiera energię) ....cholera zapomniałem :(
- trzeciego bohatera to juz najsłabiej pamiętam. Wiem że był bardzo masywny i jego cios najwięcej zabierał życia przeciwnikowi. To był taki brunet z wąsami . Ubrany był chyba tylko w zielone portki, nie miał koszulki. Jego specjalnym ciosem był obrót z wyciagniętymi ramionami dookoła własnej osi.

To tyle nt postaci którymi się chodzi. Co do scenerii to pamiętam że chodziło się po różnych miejscach. Był chyba jakiś jacht, ulica (osiedle)na pewno i chyba jakiś hotel.
W grze chodziło o dojście do glównego bossa, a po drodze załatwienie pod koniec każdej mapy bossa pobocznego.

Dobra to wszystko co pamiętam o tej grze . Bardzo chciałbym w nią jeszcze zagrać. Jeśli komuś z was świta co to za gra i jaki nosi tytuł, to bardzo proszę o odpowiedź na mój post.
Dzięki, pozdrawiam
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
23-07-2010, 00:38 19
Post: #2
RE: Szukam pewnej nawalanki :-///
Mighty Final Fight?
Znana także jako:
Final FT?

Jest na składance 15 in 1.

Nie wiem czy to to, ale tak mi się przypomniało i poszukałem tej gierki, sprawdź i odpisz :)

Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
23-07-2010, 07:19 31
Post: #3
RE: Szukam pewnej nawalanki :-///
ja też nie tak dawno szukałem tej gry dzięki Evilowi znalazłem to na pewno to co piszę Hunter parę dni temu przechodziłem bo gra jest wyczes
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
26-07-2010, 19:43 25
Post: #4
RE: Szukam pewnej nawalanki :-///
(23-07-2010 00:38 19)hunter napisał(a): Zarajestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.Mighty Final Fight?
Znana także jako:
Final FT?

Jest na składance 15 in 1.

Nie wiem czy to to, ale tak mi się przypomniało i poszukałem tej gierki, sprawdź i odpisz :)

:brawo::rotfl: jupi m-o
To to !!
DZięki serdeczne hunter! Gierka wymiata, zaraz sobie w nią zagram. jupi m-o
dzieki dzieki dzieki
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
27-07-2010, 08:45 40
Post: #5
RE: Szukam pewnej nawalanki :-///
Hunter a skąd mogę wytrzasnąć 15 in 1?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
27-07-2010, 09:03 11
Post: #6
RE: Szukam pewnej nawalanki :-///
A o stąd:P
Zarajestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
27-07-2010, 09:34 22
Post: #7
RE: Szukam pewnej nawalanki :-///
Dzięki za link ale na fceultra nie działa :/
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
27-07-2010, 09:39 56
Post: #8
RE: Szukam pewnej nawalanki :-///
To na nestopie sie przerzuc ;p

Zarajestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.
!!!Z PEGASUSEM wyrosłem,lecz z NIEGO nie wyrosne!!!
Zarajestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
   Szukam gry malystrzelec 2 61 04-02-2017 22:43 56
Ostatni post: malystrzelec
  Szukam gry Smart Genius FFlynn 0 26 04-02-2017 17:55 48
Ostatni post: FFlynn
   Szukam gry sito61 3 57 04-02-2017 10:26 33
Ostatni post: sito61

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości