Odpowiedz 
Super Spy Hunter
30-04-2014, 12:46 54 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-04-2014 18:53 06 przez PegazusMaster.)
Post: #1
Super Spy Hunter
Kolejne arcydzieło na nesa. Tym razem wykraczające ponad poziom innych arcydzieł.

[Obrazek: Super_Spy_Hunter_NES_ScreenShot4.jpg]
[Obrazek: ssh+turning.png]
[Obrazek: NTk0OTMxNTUz_o_theplaythroughs-super-spy...part-2.jpg]
[Obrazek: hqdefault.jpg]




[Obrazek: ssh+boss.png]
[Obrazek: superspyhunterscr3.jpg]
[Obrazek: nes_super_spy_hunter_2.gif]


Plusy:

Grafika fenomenalna i fenomenalnie animowana (To trzeba zobaczyć w ruchu)
Muzyka rodem z filmów akcji z lat 80tych w stylu np: Knight Ridera. Niesamowite jej brzmienie. Zmienia się wg. sytuacji na planszach (!)
Zabójcza prędkość poruszania się pojazdu
Genialność i fenomenalny dynamizm rozgrywki
Urozmaicone elementy gry jak np: lot samolotem, pływanie łodzią wraz z zmianami uzbrojenia ( i bez tego gra zabija urozmaiceniami- plansze zmieniają wymogi od gracza co chwila)
Levelowanie pojazdów, którymi się aktualnie poruszamy
Niesamowita rozpierducha na ekranie jak i różnorodność. Momentami rozpiernicz jest taki, że prawie nic nie widać na szczęście jest to zbalansowane między przeszkodami terenowymi, a walką
Nieustanne napięcie w trakcie rozgrywki (!)
Masa momentów kaskaderskich jak skoki między gigantycznymi przepaściami.Tego trzeba doświadczyć na własnej skórze w tej grze, aby zrozumieć dlaczego to wymieniam.

Praktycznie nieustannie walczymy, ostrzeliwujemy różnych przeciwników i duperele na planszach manewrując między przeszkodami i skręcając.
Świetne elementy z przeszkodami terenowymi.
Abstrakcyjne momenty(jak w Recca) tutaj jest tego o wiele więcej (!)
Rozbudowanie i technika wykonania przeciwników jak i gigantycznych bossów (w tej grze bossowie są wieloczęściowi i ulegają rozpadowi na części pierwsze, oraz różnym transformacjom)
Zero monotonii nieustanne urozmaicenia i zmiany na poziomie mikro łącznie z wyglądem głównego pojazdu (!) dopasowującego się do warunków klimatycznych etapów. Masakra.
Mistrzowski klimat
Ogólne szaleństwo w każdym aspekcie gry.

Minusy:

Brak.




To absolutne arcydzieło. Gra nie posiada wad. Na siłę można by chcieć, aby gra była jeszcze dłuższa i dłuższa, ale praktycznie w przypadku każdego arcydzieła nie chcemy, aby się kończyło.

20/10

Odlot bomba z d.upy tromba.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
30-04-2014, 18:22 44
Post: #2
RE: Super Spy Hunter
Heniek napisał(a):Nie ma o czym dyskutować

To po co zakładać wątek :P
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
30-04-2014, 18:52 36 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-04-2014 18:53 41 przez PegazusMaster.)
Post: #3
RE: Super Spy Hunter
(30-04-2014 18:22 44)Mcin napisał(a): Zarajestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.
Heniek napisał(a):Nie ma o czym dyskutować

To po co zakładać wątek :P
Zmieniam zdanie.



Co sądzicie o tym arcydziele ?

Odlot bomba z d.upy tromba.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
30-04-2014, 22:30 45
Post: #4
RE: Super Spy Hunter
Gra jest wypasiona. STYLISTYKA jak w filmie akcji, dużo AKCJI. Należy być cały CZAS czujnym, wrogowie są nieprzewidywalni (!) Każdy moment NASIĄKNIĘTY akcją. Mistrzowska gra. Jedyną wadą JEST brak wad.
18/10
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
01-05-2014, 12:02 03
Post: #5
RE: Super Spy Hunter
Jest dynamiczna, ma dużo power upów, ciekawych przeciwników, skomplikowanych bossów... itd. itp. plusy można faktycznie długo wymieniać. Należy też podkreślić dobrze zrównoważony poziom trudności, który wzrasta stopniowo. Teraz pora na dwa duże minusy. Plansze są za długie, monotonne i rozciągnięte jak gumka w starych gaciach, przez co przynudzają. Na szczególną uwagę zasługuje tutaj stage 3, gdzie jedzie się tak długo po tak samo wyglądającej trasie, że zacząłem się zastanawiać, czy przypadkiem gra mi się nie zawiesiła i nie jadę cały czas po tej samej pętli:F Drugi minus to bossowie. Ok, są na pewno oryginalni, a modułowa budowa to ciekawe rozwiązanie. Co z tego skoro są do bólu schematyczni i jedynie wspomniana modułowa budowa wydłuża ich żywotność - bo zamiast jednego mamy kilka banalnych schematów do rozkminienia.

[img][/img]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
01-05-2014, 15:30 53 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-05-2014 15:34 18 przez PegazusMaster. Powód: Drobne poprawki)
Post: #6
RE: Super Spy Hunter
Plansze są za długie i rozciągnięte ? W tej grze zapierdziela się po trasach, które zmieniają się jak w kalejdoskopie. To ty decydujesz jak szybko się poruszasz gra oczywiście preferuje jazdę na maksie. Skoro jedziesz 5km na godzinę i przyśpieszasz raz na parę chwil to jak te plansze mają nie wydawać się tobie KRÓTKIE ? XD Jadąc z taką prędkością to można nie ukończyć w ogóle większości gier wyścigowych.


Plansze są raczej wystarczająco długie, abym nie napisał, że są krótkie. Nie są to długie etapy. Raz jedziemy po mostach , by po chwili jechać po autostradach obok różnych blokowisk i po ruinach. Mnóstwo różnych zakrętów, a kiedy trasa jest prosta gra nas atakuje różnymi wariacjami przeciwników. Niesamowite są te akcje kiedy jedziemy po np: moście, długiej autostradzie, a atakują nas helikoptery w tym samym czasie od tyłu pościgi samochodowe, a po wzięciu poweupa leją się setki litrów ropy, a samochody, które nas ścigały bezradnie rozwalają się o barierki. Takie rzeczy dzieją się na jednej przykładowej planszy. Ta gra jest przeciwieństwem monotonii.

Każda plansza różni się totalnie stylem gry. Trzecia jest jazdą na maksie bez kontroli ponieważ taki styl obiera. Atakują różnorodne fale przeciwników + skoki między gigantycznymi przepaściami. W tej planszy zapominamy o kontroli prędkości panuje tu nieustanna rozwałka.

Bossowie w grach zawsze działają wg. schematów. Wymień mi gry z bossami bez schematów. Jak mają działać ? Losowo ? Nie będzie dało się w takim razie rozumieć i gry będą niegrywalne. Przykładem losowych przeciwników w grach jest Toxic Crusader. Od farta zależy czy nie stracisz w walce. To strasznie głupie i irytujące. Większość nienawidzi tej gry.

Zaletę masz w tym wypadku taką, że jedna walka z bossem jest tak atrakcyjna jak suma walk z bossami w większości gier na nesa. Raczej bossowie tutaj to wybuchowa mieszanka. Każdy zachowuje się trybami zależnie od poziomu zniszczeń. Większość twórców gier na nesa robi bossa w stylu skaczącej popierdółki wg. schematu, która czasem coś puszcza. W Spy Hunter po każdej rozwałce boss zachowuje się inaczej.

Odlot bomba z d.upy tromba.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
01-05-2014, 19:38 40
Post: #7
RE: Super Spy Hunter
Grałem, mam nawet na carcie. Podczas wchodzenia w zakręty grafika jest strasznie oczojebna i mozna dostać zawrotów głowy. Gra bardzo wymagająca ale i motywująca dlatego dostanie ode mnie zasłużone 8/10.

Zarajestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
01-05-2014, 22:23 40 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-05-2014 22:25 33 przez PegazusMaster.)
Post: #8
RE: Super Spy Hunter
(01-05-2014 19:38 40)SebaSan1981 napisał(a): Zarajestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.Grałem, mam nawet na carcie. Podczas wchodzenia w zakręty grafika jest strasznie oczojebna i mozna dostać zawrotów głowy. Gra bardzo wymagająca ale i motywująca dlatego dostanie ode mnie zasłużone 8/10.

Zakręty są spoko. Czasem trzeba troszkę zwolnić, aby nie uderzyć w barierki, bo po prostu niemożliwym jest przy maksie przy złym wejściu w zakręt nie uderzyć. Większość gry jadę na maksie.


O czym nie wspomniałem to właśnie powerupy.
O ropie wylewanej z tyłu już wspominałem, ale genialne są jeszcze ostrza wyrastające z bocznych części autka wtedy nie tylko możemy spychać wrogie wozy, ale rozwalać je w drobny mak przy jednym uderzeniu ewentualnie przy ściśnięciu między barierką, a naszym wozem. Dobre są jeszcze samonaprowadzacze do karabinu, który zaczyna latać za wrogami jak helikopter. Ta gra to istna rozpierducha.

Odlot bomba z d.upy tromba.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
02-05-2014, 10:23 56
Post: #9
RE: Super Spy Hunter
SebaSan1981 napisał(a):Gra bardzo wymagająca ale i motywująca dlatego dostanie ode mnie zasłużone 8/10.
Zdecydowanie poziom trudności tutaj motywuje, a nie zniechęca.

@Heniek
Dla mnie plansze są za długie i tyle. We wspomnianej stage 3 jedzie się bez przerwy po tak samo wyglądającej trasie (chyba nawet zapętlonej). W dodatku przy tak długiej jeździe nie trudno jest zebrać dużo power-upów, przez co pod koniec jest za łatwo. I mówię to jako osoba nieszczególnie utalentowana w dziedzinie strzelanek. Co do bossów, to w wielu grach jednak w jakiś sposób reagują oni na ruchy gracza, np. próbując zbliżyć się w jego stronę. Tutaj po prostu wykonują swój skrypt, nie bardzo interesując tym co robimy.

[img][/img]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
02-05-2014, 12:22 30
Post: #10
RE: Super Spy Hunter
(02-05-2014 10:23 56)gararz napisał(a): Zarajestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.Co do bossów, to w wielu grach jednak w jakiś sposób reagują oni na ruchy gracza, np. próbując zbliżyć się w jego stronę. Tutaj po prostu wykonują swój skrypt, nie bardzo interesując tym co robimy.

Bzdura. Pierwszy boss próbuje nas rozwalić zgniatając między ścianą, a karoserią.
Wysyła na nas helikoptery, które za nami podążają. Każdy kolejny reaguje w jakiś sposób na nasze położenie. Np: trzeci boss próbuje nam uniemożliwić ruch ustawiając się przed nami.

Odlot bomba z d.upy tromba.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Mario (Super Mario Bros.) Evil 43 9,731 24-07-2016 14:24 54
Ostatni post: erykpopowski
  Super Mario Bros: The Lost Levels potak 4 1,401 25-03-2016 17:58 36
Ostatni post: Mintusek
  Super Contra 2 (Contra hack) M'cin 6 846 25-09-2014 12:27 48
Ostatni post: PegazusMaster

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości