Odpowiedz 
Siema Ludzie!
24-08-2011, 00:12 18
Post: #1
Siema Ludzie!
Siema! Jestem taki ziomal z Gdańska! Natrętny i wielce spamujący jednak na tym forum mam to zabronione przez Boga :D Nienawidzę głupich współczesnych gier które tylko miejsce na dysku zajmują, lecz starą czy klasyczną szkołę...
Pozwólcie że dołączę do was :)a jak nie to dobra, już mnie tutaj nie ma :D
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
24-08-2011, 15:29 13
Post: #2
RE: Siema Ludzie!
Na tym forum jest tylko jeden Bóg - na imię mu Evil i pod takim imieniem jest przez niemalże wszystkich czczony :) Witam Cię na forum i życzę miłego pisania, zwłaszcza jeśli będziesz szukał jakiejś gry. W poszukiwaniach gier forum pegasus xaa wiedzie niewątpliwy prym!!!

Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
24-08-2011, 18:07 36 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-08-2011 18:10 25 przez Hshan.)
Post: #3
RE: Siema Ludzie!
Na świętą Matkę jedyną. Kogo ja żem tu spotkał!
Toć to Sebcio nasz. :D Czemu do nas nie zaglądasz :)
Recenzja chwalebna miała się ukazać :D
To ja ten dureń co prowadzi to głupie forum o grach 2D :D
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
24-08-2011, 18:24 33
Post: #4
RE: Siema Ludzie!
A zajęty byłem i nie zaglądałem. Ale w mig to naprawiam. Witam Cię tutaj i za chwilę na waszym podwórku... normalnie jajca hehe:)

Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
25-08-2011, 00:31 10
Post: #5
RE: Siema Ludzie!
No jajca totalne... :D

A grę właśnie szukam pewną i cosik trudno ją znaleźć :D
jednak każdy użytkownik wciąż śledzi trop w tej sprawie :)
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
26-08-2011, 14:46 14
Post: #6
RE: Siema Ludzie!
Witaj i nie podlizuj się tak Evilowi jak Seba, można przeyżyć bez tego :P
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
26-08-2011, 15:56 56
Post: #7
RE: Siema Ludzie!
Weź ty się palnij w łeb. Kto jak kto ale ja napewno nie podlizuję się adminowi jak ty lub kilku twoich kompanów z podwórka. Poza tym prędzej to on mógłby mi lizać zelówki niż ja jemu. A Hshan to spoko koleś i dlatego przestrzegam go przed zwyczajami panującymi tutaj. Szkoda by było gdyby służalczo zaczął wpłacać kasę utrzymującą forum dumnego, wyniosłego i zapatrzonego we własne ego admina.

Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
26-08-2011, 17:50 36 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-08-2011 17:50 36 przez Evil.)
Post: #8
RE: Siema Ludzie!
Fakt, przecież lepiej żeby admin sam je utrzymywał, w końcu nikt oprócz niego z forum i strony nie korzysta. A to, że parę osób zupełnie za darmo pisze teksty, a admin siedzi dobrowolnie czasem po kilka godzin na dobę żeby się to wszystko jakoś kręciło - kto by na to patrzył! Równaj dalej do poziomu Smakosza, niedługo będziesz ganiał po innych forach i pisał jak to tu źle, a użytkownicy na czele z adminem są idiotami. :P jeśli Ci się tu nie podoba, to się nie loguj, po raz kolejny mnie obrażasz, zaczynam mieć tego tak normalnie, po ludzku, dość. Jeśli nie potrafisz używać w dyskusji argumentów - nie dyskutuj. To było ostatnie ostrzeżenie, tak samo jak Ty byłeś ostatnią osobą, o której bym pomyślał, że z wiekiem będzie się przepoczwarzał w forumowego trolla. Pomyśl zanim odpiszesz, albo nie odpisuj :)


Ed. Swoją drogą naprawdę musisz mieć do mnie o coś wielki żal, że nawet M'cinowa ironia zadziałała jak prowokacja :D

Jeśli jesteś użytkownikiem i masz jakiś problem lub pytanie, to najpierw zadaj je NA FORUM, a nie przez pw/gg. Oczywiście możesz zignorować powyższe zdanie, ale nie zdziw się, że ja zignoruję Twoją wiadomość. :>

Cicha woda tak mocno rwała, że wpadł pierwszy z brzegu.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
26-08-2011, 18:42 36
Post: #9
RE: Siema Ludzie!
Właśnie, ty weź przeczytaj swojego pierwszego posta w tym temacie, potem cała resztę, a potem pomyśl co chciałem Ci i innym powiedzieć, bo chyba tego nie zrozumiałeś.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
27-08-2011, 23:28 36
Post: #10
RE: Siema Ludzie!
Heeej ;D znalazłem tę stronę przypadkiem i od razu przypomniał mi się pegasus. Te czasy spędzone z bratem... Policzyłem wszystkie egzemplarze pegasusuw w domu... 12 a ile dyskietek ;D Dzisiejsze gry są do bani!!!! PEGASUS IS RULEZ
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Elo siemanko ludzie BziQ 3 83 15-08-2017 15:30 54
Ostatni post: M'cin
  Siema szogo 1 250 31-01-2017 12:43 05
Ostatni post: M'cin
  Siema Antaran 3 688 06-07-2016 12:35 45
Ostatni post: Mintusek

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości