Odpowiedz 
Znalezione Pomóżcie w poszukiwaniu :)
23-09-2010, 22:08 24 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-12-2011 17:18 46 przez m-o-07.)
Post: #1
Pomóżcie w poszukiwaniu :)
Jak w temacie ale moze nieco bardziej do rzeczy a więc .....

Lata temu posiadałem cardrige z grą i tu uwaga zwało się to "Super Robo Cop" Tutaj niestety takiego tytułu nie znalazłem.
W grze chodzilismy typkiem nad ktorego glową widniały 3 pola w ktorych sie zbierało takich latających pomocnikow. Po zebraniu 3 (komplet) dolatywał do nas takowy i pomagał nam w napażance. Dostawalismy wowczas rowniez nowe rodzaje broni ....


Kojarzy ktos cos z tego bełkotu ktory tu opisałem ?? :)
Sorka ale to bylo jakies 15 lat temu :)


Szkoda zakladac nowy wątek wiec dorzuce tutaj jeszcze jedeną giere ktora wpadła mi do głowy...

Mianowicie coś z japoskich klimatów chodziło sie gostkiem podobnym do tych postaci z GOAL 3
typek napitalał takim młotkiem ktory mogl sie rozrastac w nieco większy kaliber no i siekana :)

wiecej nie przychodzi mi na myśl .....
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
23-09-2010, 22:12 37
Post: #2
RE: Pomóżcie w poszukiwaniu :)
Shatterhand

Jeśli jesteś użytkownikiem i masz jakiś problem lub pytanie, to najpierw zadaj je NA FORUM, a nie przez pw/gg. Oczywiście możesz zignorować powyższe zdanie, ale nie zdziw się, że ja zignoruję Twoją wiadomość. :>

Cicha woda tak mocno rwała, że wpadł pierwszy z brzegu.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
23-09-2010, 22:22 27
Post: #3
RE: Pomóżcie w poszukiwaniu :)
Dzięki evil :) Dokladnie o tą giere chodziło z tym że tamta postac była nieco zmieniona wygladem stąd i tytuł Super robo Cop.

Tak czy siak zabieram sie za dziobanie


raz jeszcze dzieki za pomoc B)
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
23-09-2010, 22:28 26
Post: #4
RE: Pomóżcie w poszukiwaniu :)
Grałeś w japońską wersję, Tokkyuu Shirei - Solbrain, też jest na naszej stronie :)

Jeśli jesteś użytkownikiem i masz jakiś problem lub pytanie, to najpierw zadaj je NA FORUM, a nie przez pw/gg. Oczywiście możesz zignorować powyższe zdanie, ale nie zdziw się, że ja zignoruję Twoją wiadomość. :>

Cicha woda tak mocno rwała, że wpadł pierwszy z brzegu.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
23-09-2010, 22:32 39
Post: #5
RE: Pomóżcie w poszukiwaniu :)
Nooooo własnie dokladnie o to mi chodziło
Dzieki wielkie za helpa dopisz to do mojego rachunku B)
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
23-09-2010, 22:37 24
Post: #6
RE: Pomóżcie w poszukiwaniu :)
Ok, dopisałem :P nie ma sprawy, miłego grania

Jeśli jesteś użytkownikiem i masz jakiś problem lub pytanie, to najpierw zadaj je NA FORUM, a nie przez pw/gg. Oczywiście możesz zignorować powyższe zdanie, ale nie zdziw się, że ja zignoruję Twoją wiadomość. :>

Cicha woda tak mocno rwała, że wpadł pierwszy z brzegu.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
   Gracze Pomóżcie!!! Wolf92x 1 192 07-10-2014 02:43 09
Ostatni post: Wolf92x
Rainbow Szukam Tej Gry od 3 lat Pomóżcie :( Zwiastun 3 475 09-11-2013 08:44 45
Ostatni post: ferret
   W poszukiwaniu tytułu Pegasusfan 2 202 07-02-2012 23:15 55
Ostatni post: Pegasusfan

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości