Odpowiedz 
Megaman Robot Masters - pomysły na bossów
08-11-2013, 16:55 26
Post: #1
Lightbulb Megaman Robot Masters - pomysły na bossów
Tutaj temat o pomysłach na postacie w stylu Megaman i na ewentualne informacje o konkursach na postać do gry.
Mój robot to Rodentman, jego broń to zamiana przedmiotów w materię organiczną typu jedzenie, jakieś włókna
[Obrazek: rodentman_using_weapon_by_ferreting-d3ar06l.jpg]
to jego kolory
[Obrazek: example_sprite_of_rodentman_by_ferreting-d4r4tjb.jpg]
Druga postać to Grousegirl - robot zaprojektowany z elementami nawiązującymi do ptaków występujących w Polsce: głuszec, cietrzew, jarząbek.[Obrazek: grousegirl___megaman_oc_by_ferreting-d58xd75.jpg]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-11-2013, 01:35 53
Post: #2
RE: Megaman Robot Masters - pomysły na bossów
Pfff.. najpierw zaprogramuj poruszanie się tego swojego robota, detekcję kolizji, rodzaj ataków, animację poruszania się i animacje ataków, projectile itp techniczne sprawy a wyglądem zajmij się na końcu. Poza tym te projekty (zwłaszcza ostatni robiony chyba w Paincie) wyglądają jak narysowane przez sześciolatka. Ba, niektóre dzieci w "zerówce" rysują lepiej..

Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
11-11-2013, 01:48 21
Post: #3
RE: Megaman Robot Masters - pomysły na bossów
SebaSanie, to tylko luźne pomysły, nie muszą być możliwe do zrealizowania, nie muszą wyglądać jakby wyszły spod pędzla wielkiego artysty. Calm down.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
12-11-2013, 15:25 36 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-11-2013 15:25 36 przez ferret.)
Post: #4
RE: Megaman Robot Masters - pomysły na bossów
Oczekiwania moje były inne - nie krytyka, tylko pomysły innych oraz info o konkursach na rysunek postaci robotów, takie jak kiedyś były w czasopismach, czy gdzie tam one były. W sumie krytyka jest konstruktywna, można byłoby zrzucić winę na to, że nie posiadam profesjonalnego programu do rysowania, w wyobraźni mój drugi robot nie odbiega znacznie wyglądem od Splashwoman. Co do sprawy tzw. sprite'ów postaci - konkursy były tylko o wyglądzie postaci. Nie zamierzam robić gry o tych robotach, choć istnieje hack z Cutmanem, gdzie postać porusza się nawet szybciej niż Megaman w oryginalnej grze, co jest ciekawe. W sumie wydaje mi się nawet, że nie do końca przyłożyłam się do rysunków, powinnam wybrać lub zrobić lepsze... Może wyedytuję w przyszłości post i dam lepszy skanowany rysunek. Jednak pikselowych nie zmienię - nie zamierzam wgrywać ani kupować nowych programów graficznych, chociaż bez względu na to powinnam dopracować anatomię postaci. Spróbuję popracować nad zdolnościami artystycznymi. I jeszcze jedno - wiek nie jest równoznaczny z nabywaniem umiejętności w rysowaniu, niestety. W każdym bądź razie - czekam na pomysły i wieści od innych, ale do niczego nie zmuszam.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
14-11-2013, 00:49 03
Post: #5
RE: Megaman Robot Masters - pomysły na bossów
Jak na Painta to projekt wygląda przyzwoicie. Może faktycznie za ostro się wyraziłem, jeśli tak to sorry. Znam wielu dorosłych, którzy nawet tak by narysować nie potrafili, choć i ssą dzieciaki co robią to lepiej (wszystko zależne od skilla i uzdolnień). Podoba mi się spojrzenie tej paintowej postaci i takie cwane, lisie oczka.
Jeśli chodzi o projekty to kiedyś zrobiłem swoją wersję postaci z Adventure Island, którą chcę Wam zaprezentować:

[Obrazek: AdvIslandbySebaSan1981_zpsda96b6ae.png]

Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
14-11-2013, 01:13 40
Post: #6
RE: Megaman Robot Masters - pomysły na bossów
Czy tylko przypadkiem deskorolkarz jest podobny do Matiego? ;>
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
14-11-2013, 01:37 26
Post: #7
RE: Megaman Robot Masters - pomysły na bossów
Bynajmniej!! Mati w wersji cartoon wygląda tak:

[Obrazek: Mati_zps1e7acba1.png]

:D

Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
14-11-2013, 01:39 51
Post: #8
RE: Megaman Robot Masters - pomysły na bossów
Ale nosek taki podobny! A reszta... może jednak się pomyliłem :>
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
18-11-2013, 12:45 06
Post: #9
RE: Megaman Robot Masters - pomysły na bossów
Jak to się mówi w Internecie - to wyeskalowało szybko. Ta postać wygląda, jakby miała pazury umalowane na szaro, a to po prostu cień od włosów. Postacie z nesa mają tę zaletę, że są często drobne i mało szczegółów w ich wyglądzie widać. Przez to można uznać, że wyglądają dobrze, z użyciem wyobraźni lub bez.
To pierwszy, pomalowany rysunek Rodentmana, jakieś 2 lata temu zrobiony. Przy ramionach ma łapy myszy, przy nogawkach ogony myszy. Nazywa się Rodentman, bo ratman było już zajęte. Jak chcecie, możecie sprawdzić w Internecie.
[Obrazek: the_one_colored_by_ferreting-d6up2yt.jpg]
Jeśli chcecie, możecie popróbować rysować Rodentmana, i tak mam dużo rysunków tego robota, bo kiedyś próbowałam rysować komiks o nim i jego przygodach z Crashmanem. Jednak ten komiks nie jest przedniej jakości, gdyż ołówek się rozmazuje. Tego drugiego robota nie rysujcie, wolę nad nim sama popracować. Wątpię, by były jakieś akcje dotyczące projektów robotów, ale lepiej być przygotowanym. Przydałoby mi się też popracować nad konturami, bo te rysunki wyglądają mętnie, a skaner dodatkowo rozjaśnia.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości