Odpowiedz 
Mario (Super Mario Bros.)
23-04-2016, 11:55 38
Post: #41
RE: Mario (Super Mario Bros.)
Jak dla mnie Mario zawsze był, jest i będzie jedną z najfajniejszych gier nie tylko na pegasusa, ale też na inne urządzenia:D.
Plusy:
-Ciekawa i długa gra
-Dźwięki warte słuchania
-Klimat dawnych lat

Minusy:
-Słaba grafika

9/10, to z pewnością zasłużona ocena tej gry:).

Edit. Chodziło mi o to, że na dzisiejsze czasy w porównaniu do nowszych części grafika tego Super Mario Bros 1 jest jedną z najgorszych, a w tamtych czasach to była OK.
Odpowiedz cytując ten post
23-04-2016, 17:33 17
Post: #42
RE: Mario (Super Mario Bros.)
Słaba grafika? Hmmm. Pokaż mi screeny z gier z 1985 roku, które wyglądają dużo lepiej niż SMB. :P

Jeśli jesteś użytkownikiem i masz jakiś problem lub pytanie, to najpierw zadaj je NA FORUM, a nie przez pw/gg. Oczywiście możesz zignorować powyższe zdanie, ale nie zdziw się, że ja zignoruję Twoją wiadomość. :>

Cicha woda tak mocno rwała, że wpadł pierwszy z brzegu.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
30-04-2016, 13:56 44 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-04-2016 14:02 59 przez PegazusMaster. Powód: Drobne poprawki)
Post: #43
RE: Mario (Super Mario Bros.)
Dla mnie gra wygląda dziwacznie od strony grafiki, a to dlatego, że najpierw grałem w Super Mario World z super nintendo w latach 90tych (początek). Kiedy po paru latach dopiero dostałem dostęp do grania w Mario na pegazłomie i nesie był to bardzo dziwaczny szok technologiczny.

Mario wydawał się rozmyty. Niby to nadal Mario, ale jednak coś się nie zgadzało. Rozmyte kontury Brak Yoshiego i tych wyrazistych postaci przeciwników pełnych kolorów i ton animacji i właściwego dla siebie stylu, ale z drugiej strony lekkie podobieństwa w postaci np: małych żółwi. Dla mnie Super Mario World okazało się tak niesamowitą grą, że kiedy zabrałem się za wersję nesową Super MARIO wrażenie było dużo gorsze. Wszystkiego mniej i bardziej uproszczone, ale rozgrywka i tak zawsze wciągała tak jak muzyka. Co innego z Super Mario 3 na nesa. Ta gra nadal jest świetna nawet po graniu w Super MARIO World z SNES. Mimo wszystko dla mnie numerem jeden po Super Mario World z snesa jest Super Mario Land z konsoli Game Boy Classic. Super Mario Land ma przepiękny klimat i szybszą rozgrywkę wg. mnie gra jeszcze lepsza od oryginalnego mario z NES i to o wiele. Szybsza i bardziej urozmaicona. Uwielbiam grać na emu - bo GB już nie posiadam. Z kolei jeśli chodzi o nesa moim zdaniem nic nie pobije Super Mario 3 i customowych misji. Natomiast co do Super Mario 1 z nesa - ono jest niesamowite w wielu customowych misjach, ale nadal customy z Super Mario 3 są lepsze. Kwestia tego czy wolisz szybsza rozgrywkę z SMB3 czy powolniejszą i bardziej prostą i wyraźną z SMB1.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
24-07-2016, 13:24 54
Post: #44
RE: Mario (Super Mario Bros.)
Chciałem go przejść w lewą stronę, ale nie dałem rady :/
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
05-02-2018, 14:24 17 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-02-2018 14:25 02 przez Cytryn. Powód: Drobne poprawki - literówki, interpunkcja itp.)
Post: #45
RE: Mario (Super Mario Bros.)
Słowem klasyk. Pierwsza część platformowej wersji Mario na pegasusa. Ile w to ja się nagrałem to nie potrafię zliczyć:P. Chociaż grafika w porównaniu do dzisiejszych wersji Mario jest słaba, ale jak na lata 80 to jest ok, nie mam żadnych uwag. Jako ciekawostkę powiem, że te "krzaki" to prawdopodobnie są zielone chmury:P. Tak gdzieś wyczytałem. Nie wiem czy to prawda. Warto w tę część Maria zagrać:P.

Grafika: 8/10
Dźwięki: 9/10
Grywalność: 9/10
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
05-02-2018, 20:55 55
Post: #46
RE: Mario (Super Mario Bros.)
Cytryn napisał(a):Jako ciekawostkę powiem, że te "krzaki" to prawdopodobnie są zielone chmury. Tak gdzieś wyczytałem. Nie wiem czy to prawda.
ale to juz kazdy wie lol

Gram, więc jestem
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
06-02-2018, 13:52 19 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-02-2018 13:52 33 przez Cytryn. Powód: Drobne poprawki - literówki, interpunkcja itp.)
Post: #47
RE: Mario (Super Mario Bros.)
(05-02-2018 20:55 55)magdakowalska48@gmail.com napisał(a): Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.ale to juz kazdy wie lol

Ja się o tym dowiedziałem nie dawno. Bardzo trudno się domyślić, że to chmura, bo wręcz przypomina krzaka. Zielone chmury nie mają sensu. Super Mario czasem też "pierze" mózg:P.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
30-10-2018, 17:05 21
Post: #48
RE: Mario (Super Mario Bros.)
Klasyk nad klasykami. Kto miał Pegasusa musiał zetknąć się z Mario. A w większości przypadków (w tym również dla mnie) była to ich pierwsza gra na Pegasusa.
Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.
Mario można było przejść w 4 minuty
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
19-12-2018, 02:55 48
Post: #49
RE: Mario (Super Mario Bros.)
Nawiązując trochę odnośnie poprzedniego posta (a przy okazji poprawiając stwierdzenie "można było przejść w cztery minuty") pokażę Wam kolejny przykład speedrunningu, który w ostatnim czasie coraz bardziej mnie pochłania (speedrunning w sensie, nie tylko ten przykład). Do niedawna głównie koncentrowałem się na Battletoads, a w temacie o nich mieliście napomkniętego jednego ze speedrunnerów – TMR-a. W październiku jednak natknąłem się na inny speedrun NESowy, przez który musiałem zbierać szczękę z podłogi. I nie tylko ja, ale naprawdę masa widzów na całym świecie.

Mowa tu o graczy ukrywającym się pod pseudonimem Kosmicd12. Specjalizuje się on w speedrunningu własnie Super Mario Bros. Po latach nieustannej walki o jak najlepszy wynik Kosmicd12 ustanowił rezultat, który przeszedł do historii gamingu. 24 września przekroczył on niezdobytą dotychczas granicę 4 minut i 55 sekund w SMB. 4:55.913 – dokładnie tyle, co do klatki, zajęło mu przejście Mariana.

Może to dla Was trochę bez znaczenia, ale trzeba wziąć na poprawkę fakt, że według wielu – w tym również czołówki speedrunningu SMB – to może być ostatnia bariera sekundy do przejścia i 4:54 jest nieosiągalne. Co prawda sam wynik Kosmica został już pobity przez somewesa i na chwilę obecną wynosi on 4:55.796, ale do choć zbliżenia się do 4:54 jeszcze daleka droga.

Wspomniałem, że wynik ten został doceniony przez masę widzów na całym świecie. Jeśli mi nie wierzycie, to wystarczy spojrzeć na liczbę wyświetleń ustanowionego przez Kosmica rekordu (poniżej wrzucam powtórkę z niego na YouTube). VOD z tego osiągnięcia obejrzało już ponad 1,7 miliona użytkowników.

Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.

Oczywiście warto tu pamiętać, że wynik ten dotyczy kategorii Any%, czyli w skrócie "wszelkie chwyty dozwolone". Można wykorzystywać wszelkie glicze, o ile przestrzegają one zasady umożliwiających grę na nesowym kontrolerze. Innymi słowy, można korzystać z wall/pipe clipów, wrong warpów, fast accelów (choć ten ostatni to raczej nie za bardzo glitch) itp. Jeśli te ostatnie definicje nic Wam nie mówią, to już śpieszę z pomocą. A w zasadzie nie ja, tylko Bismuth, który przygotował fenomenalny film prezentujący krok po kroku w jaki sposób ten speedrun był możliwy. Wideo co prawda w języku angielskim, ale całkiem solidnie jest to przedstawione wizualnie, więc nawet ci nie operujący biegle angielskim powinni załapać o co chodzi.

Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.

Istnieje gatunek antylop, potrafiących skakać wyżej niż przeciętny dom. Wynika to z faktu ich mocnych mięśni nóg oraz tego, że przeciętne domy nie potrafią skakać.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Mario crossover jeruka9 0 104 15-12-2018 14:43 57
Ostatni post: jeruka9
  Dr Mario Paula 28 6,326 09-02-2018 10:00 35
Ostatni post: jeruka9
  Super Mario Bros. 2 potak 4 801 30-01-2018 17:26 58
Ostatni post: Cytryn

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości