Odpowiedz 
Ja tez mam pytanie :)
31-12-2009, 18:30 16
Post: #1
Ja tez mam pytanie :)
Ja tez mam pytanko :)
Witam. Zdaje sobie sprawe, ze te informacje ktore posiadam, moga Wam nic nie powiedziec, ale nie gralem w te gry ponad 10 lat i pamietam je jak przez mgle. Poszukuje dwoch gier, ktore bardzo lubialem jak bylem maly.
1: Pamietam ze zaczynalo sie gre wybierajac runde (wydaje mi sie ze jechalo sie takim jakims duzym motorem, ale tego nie jestem pewien) Wiem za to, ze w pierwszej rundzie skakalo sie po ciezarkowach i cysternach oraz zabijalo sie inne ludziki. Chodzilo sie jakims facecikiem. Gra przewaznie prowadzila w "prawo" ale byly rundy ze skakalo sie "do gory" na yzsze poziomy. Niestety to wszystko co pamietam na temat tej gry... :(

2: W grze chodzilo sie jakims takim "chlopcem". Pamietam ze na poczatku chodzilo sie po takich zoltych linach. W tle bylo blekitne niebo. Byla to gra z serii "idz gdzie chcesz" czyli mozna bylo chodzic we wszystkich kierunkach. Pamietam ze idac w prawo doszlo sie w koncu do miejsca gdzie sie nurkowalo.Sciany byly zrobione z czerwonej skaly. Trzeba bylo omijac rekina. Trzeba bylo po cos zanurkowac i zdazyc wrocic, zanim zabraklo powietrza (byl wskaznik ile sie ma jeszcze powietrza). Wydaje mi sie, ze w nazwie tej gry bylo cos takiego jak "ventura" albo" adventure" lub jakis wyraz na m.... ale naprawde nie wiem bo nie znalazlem tej gry.

Gdyby ktos sie domyslil o co chodzi to chyle przed nim czolo bo wiem ze podalem malo szczegółów. Z gory dzieki. Pozdrawiam i zycze SZCZESLIWEGO NOWEGO ROKU :)
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
01-01-2010, 10:30 48
Post: #2
RE: Ja tez mam pytanie :)
1) obczaj power blade 2
2) zbadaj Adventure island 4
obydwie masz na stronce.
enjoy! ;)
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
01-01-2010, 14:20 20
Post: #3
RE: Ja tez mam pytanie :)
Z power blade trafiłeś! Dzięki :)

Ale to drugie to nie jest to co napisałeś :( Ta postać którą się gra bardzo przypomina Mario. Tam grało się takim wysokim gostkiem w spodenkach i chyba czerwona czapka z daszkiem.Zaczynalo sie grac na ziemi, ale pamietam ze na poczatku trzeba bylo po cos sie wspiac po takich zlotych linach.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
01-01-2010, 14:21 45
Post: #4
RE: Ja tez mam pytanie :)
Treasure Master?

Jeśli jesteś użytkownikiem i masz jakiś problem lub pytanie, to najpierw zadaj je NA FORUM, a nie przez pw/gg. Oczywiście możesz zignorować powyższe zdanie, ale nie zdziw się, że ja zignoruję Twoją wiadomość. :>

Cicha woda tak mocno rwała, że wpadł pierwszy z brzegu.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
01-01-2010, 17:48 02
Post: #5
RE: Ja tez mam pytanie :)
Evil jesteś wielki :) Sorki za te pomyłki ale nie widziałem tej gry wieki :)
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
01-01-2010, 17:51 11
Post: #6
RE: Ja tez mam pytanie :)
(01-01-2010 17:48 02)damian napisał(a): Zarajestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.Evil jesteś wielki :)

To przez wysokie obcasy :> miłego grania.

Jeśli jesteś użytkownikiem i masz jakiś problem lub pytanie, to najpierw zadaj je NA FORUM, a nie przez pw/gg. Oczywiście możesz zignorować powyższe zdanie, ale nie zdziw się, że ja zignoruję Twoją wiadomość. :>

Cicha woda tak mocno rwała, że wpadł pierwszy z brzegu.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
   Standardowe pytanie caucescu 0 194 08-08-2014 21:43 50
Ostatni post: caucescu
   POMOŻCIE MAM PYTANIE CO DO GRY,A SIE NIE ZNAM S_A_Y_I_A_N 4 259 18-07-2011 13:08 29
Ostatni post: SebaSan1981

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości