Odpowiedz 
Gremlins 2: The New Batch
26-08-2010, 15:39 13 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-08-2010 15:44 32 przez potak.)
Post: #1
Thumbs Up Gremlins 2: The New Batch
Oto w ramach cyklu "wieczorek z Potakiem" daje jak zwykle grę z serii : "Zróbmy grę na podstawie filmu! Sprzeda się choćby z z racji tytułu!".



Jako że w tamtych czasach prócz Nintendo Power nie było żadnej mainstream'owego magazynu o grach na sławetną 8 bitową konsolę wiele Amerykańskich dzieci musiało przeżywać koszmar, kiedy to całe kieszonkowe szło na grę, która okazywała się kilem kaszany w ładnym opakowaniu. Biedne Amerykańskie dzieci nie wiedziały, że w takiej Polsce kupując u ruskich kartridż na którym był label przedstawiający znany nam film, bądź bajkę mogliśmy natrafić na DOSŁOWNIE wszystko. od składanki 9999999 po przez różne gry , można było też trafić na tą właściwą grę w środku, a w skrajnych przypadkach po otworzeniu kartridża można było stać się posiadaczem niezłej działki kokainy.
Tak więc firmy wypuszczające gry na podstawie filmów dobrze wiedziały, że dzieci są skazane na kupowanie gier metodą prób i błędów.Pewnie większość z was zna ten ból. Sam kupując kartridża z pięknym label'em z sonic'iem stałem się posiadacze jakże to kaszaniastego Spiderman'a.
Co ja tu mówiłem? a recenzja.
[Obrazek: gremlins2thenewbatch0.png][Obrazek: gremlins2thenewbatch2.png]
Tak więc odpalając ROM'a Gremlins 2: The New Batch byłem przygotowany na najgorsze. Piwko stało w pogotowiu, by ratować sytuacje, a w emulatorze odpalona była zakładka w której można wyłączyć dźwięk. Otworzyłem roma,Kliknąłem start, a moim oczom ukazał się niezły filmik, zakończony wspaniałą animacją podnoszenia kciuka do góry;p
Gra o dziwo nie była kaszaną, nawet uważam , że to jedna z lepszych gier jakie ostatnio grałem. Animacja postaci jest niesamowicie udana, nasz stworek ma możliwość chodzenia w 8 kierunkach i każdy kierunek posiada własną animację, przy czym porusza się bardzo naturalnie.
Etapy są bardzo kolorowe, ale utrzymane w odpowiedniej tonacji kolorów, każdy przedmiot posiada swój cień przez co żaden element planszy nie wydaje się płaski (no oprócz podłogi:P).
Muzyka w grze prezentuje się bardzo dobrze, jest chwytliwa i nic a nic nie przeszkadza nam w graniu. Jest po prostu w sam raz.
Mamy do dyspozycji jedną broń, która zmienia się w czasie rozgrywki, zaczynamy jako stworek rzucający byle pomidorem, po jakimś czasie tak jak John Rambo dostać nawet łuk z eksplodującymi strzałami!.
W grze naparzamy takich wrogów jak szczury, pająki, nietoperze, oraz oczywiście wszelkiego rodzaju złe Gremliny. Po zabiciu wroga wypada nam kasa, za którą możemy kupować dodatkowe przedmioty.
[Obrazek: gremlins2thenewbatch12.png][Obrazek: gremlins2thenewbatch4.png]

Jak dla mnie gra jest cud miód, jedna z nielicznych psujących moją opinię, że gry na pegasusa robione na podstawie filmu to musi być kawał gorącej kaszany. Polecam zagrać każdemu!
moja ocena:
[Obrazek: pg1k.jpg]

Zarajestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
26-08-2010, 16:50 57
Post: #2
RE: Gremlins 2: The New Batch
Miałem to na bazarowym kartridżu, i to o dziwo dobrze podpisanym. Gra jest bardzo dobra, chociaż dosyć wymagająca. Na konsoli dochodziłem do elektrycznego gremlina. Podoba mi się grafika, zwłaszcza wygląd i animacja Gizmo. Przerywniki fabularne też są bardzo staranie wykonane. Słabym elementem są sklepy, które są rzadko rozmieszczone i w dodatku znikają po zrobieniu zakupów. A co najgorsze można kupić tylko jedną rzecz. Poza tym nie mam zastrzeżeń.

[img][/img]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
26-08-2010, 16:54 49
Post: #3
RE: Gremlins 2: The New Batch
sklepy to jeden duży minus, przez całą grę dostajemy tyle kulek że nawet połowę nie damy radę sprzedać, elektryczny gremlin był w sumie chyba najtrudniejszym był z wszystkich bossów
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
26-08-2010, 17:03 30
Post: #4
RE: Gremlins 2: The New Batch
Najgorsze jest to, że każdy produkt w sklepie jest przydatny, a trzeba się zdecydować tylko na jeden. Z tego co pamiętam w filmie elektryczny gremlin ginął jako ostatni (fajcząc przy okazji resztę). W grze jest ktoś jeszcze po nim?

[img][/img]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
26-08-2010, 17:09 52
Post: #5
RE: Gremlins 2: The New Batch
jest jeszcze taki co strzela chyba z karabinu czy coś takiego na planie filmowym, a potem super boss gremlino-pająk

[Obrazek: gremlins2thenewbatch21.png] [Obrazek: gremlins2thenewbatch26.png]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
26-08-2010, 17:13 18
Post: #6
RE: Gremlins 2: The New Batch
W filmie pająka Gizmo sfajczył wcześniej, widać twórcy nie trzymali się dokładnie fabuły.

[img][/img]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
26-08-2010, 17:17 16
Post: #7
RE: Gremlins 2: The New Batch
Ja tam nie wiem filmu nie oglądałem
Ale w sumie taki większy gremlino pająk bardziej pasje na ostatniego bossa niż jakiś tam elektryczny:P
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
26-08-2010, 17:24 45
Post: #8
RE: Gremlins 2: The New Batch
No nie wiem, elektryczny był bardziej pro, bo był prawie nieśmiertelny. W filmie żeby go pokonać wypuścili go przez słuchawkę na oblane wodą złe gremliny. Ciężko by to było zaimplementować w grze. Pająk też był silny, ale miał pecha bo spotkał Gizmo akurat kiedy ten był mocno wk***wiony i zginął w płomieniach. To od łuku ala Rambo wzięła się broń-zapałka w grze.

[img][/img]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
31-08-2010, 13:05 43
Post: #9
RE: Gremlins 2: The New Batch
Zalety powiedzieliście -grafika, muzyka, filmiki, klimat, dobrze wykorzystana licencja, ciekawe pomysły itp. Nie będę rozpisywał, bo to byłby plagiat :D
Wada jest złe wyważenie poziomu trudności. O ile początek tak mnie wynudził, że przy pierwszym podejściu grę wyłączyłem, była za prosta. Za to poziom 2-2 był mega hardkorowy i wymagał małpiej wręcz zręczności i refleksu. Jak skok od Antarctic Adventure do Ninja Gaidena - nie mam nic przeciwko trudnym grom, ale powinny stawać się stopniowo bardziej wymagające, a nie tak znienacka. Poza tym jakoś od takiego rzutu wolę klasyczne platformowki widziane z boku :)
Niby gra świetna, ale nie mogę znaleźć w niej tego czegoś, magnesu, który przykułby mnie do ekranu na dłużnej. Może zmienię zdanie przy którymś tam z kolei podejściu.
7/10
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
31-08-2010, 14:42 27
Post: #10
RE: Gremlins 2: The New Batch
Trzeba przyznać, ze poziom trudności szybko wzrasta. Mi największa trudność sprawiała skakanie, szczególnie skoki po skosie. A jak jeszcze trzeba przy tym unikać strzałów przeciwnika to już jest armagedon:P

[img][/img]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości