Odpowiedz 
Dark Gimmick!
16-11-2014, 11:54 15 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-11-2014 12:26 42 przez Berion. Powód: Drobne poprawki)
Post: #1
Dark Gimmick!
Mój z Dizzy9 hack Gimmick!'a. Zmodyfikowane wszystkie levele (są większe niż w oryginale), palety kolorów, dorzucony swap pallet dla HUD. Położyliśmy znacznie większy nacisk na używanie gwiazdy, co też znacznie podniosło poziom trudności. Większość butelek zwiększająca życia została poukrywana w równie trudno dostępnych miejscach co sekretne przedmioty odblokowujące siódmy poziom.

[Obrazek: dark_gimmick_scr_1.png] [Obrazek: dark_gimmick_scr_2.png]
[Obrazek: dark_gimmick_scr_3.png] [Obrazek: dark_gimmick_scr_4.png]


Łata, wersja 1.0:
Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.

Label jakby ktoś chciał wypalić grę w kościach: ;)
Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.

[Obrazek: darkgimmi_eawqrxe.png]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
16-11-2014, 15:42 54
Post: #2
RE: Dark Gimmick!
Nareszcie :P
Osobiście bardzo polecam fanom prawdziwych wyzwań (tak tak, jest tak trudny, jak twierdzą inni :P), grałem w starsze wersje hacka, tą o numerku 0,3 (2 poziomy) nawet przeszedłem, ale o zdobywaniu itemów do odblokowania bonus levelu nawet nie myślałem :P Ale już pomijając nieziemski poziom trudności, muszę przyznać, że hack jest starannie wykonany, a poziomy pomysłowe. Będę miał znowu dostęp do konsoli to sobie pośmigam, o ile nie wymięknę znowu na 1 poziomie :>
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
16-11-2014, 17:10 23 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-11-2014 17:12 44 przez Berion. Powód: Drobne poprawki)
Post: #3
RE: Dark Gimmick!
Od wersji 0.3 zmieniło się bardzo wiele. Między innymi obniżyłem stopień trudności (mniej śliskich bloków, łatwiej się dostać w niektóre miejsca i w kilku miejscach usunąłem przeciwników). Za to okolice windy są teraz trudniejsze, ponieważ zanim zapadnie się podłoga należy zdążyć zarówno "sprowokować" bombę do upadku jak i odskoczyć na platformę.

Problem jaki większość osób ma z tą grą, wg. mojej oceny polega na:
- ocenie kątów odbijanej gwiazdki
- oczekiwaniu od gwiazdki, że będzie można nią miotać na wszystkie strony (to nie Contra ;p)
- brak rozdzielności uwagi (pomiędzy śledzeniem toru gwiazdy a kierowaną postacią)
- wąskie pole widzenia (większość osób rejestruje ruch wyłącznie w małym obszarze skupienia wzroku)


Jeśli ktoś chce popsuć sobie zabawę to mogę zrobić mapy. Ale cała frajda w tej grze polega głownie na szukaniu przedmiotów. Fizyka w tej grze to majstersztyk i starałem się ją wykorzystać do granic zdrowego rozsądku. :}
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
16-11-2014, 21:05 41
Post: #4
RE: Dark Gimmick!
Berion napisał(a):Problem jaki większość osób ma z tą grą, wg. mojej oceny polega na:
- ocenie kątów odbijanej gwiazdki

Pomyśl, ile godzin przegrałeś testując hacka i zrozumiesz, czemu reszcie świata brakuje doświadczenia w tej kwestii :>
Oczywiście, jest to do wygrania, ale po godzinach prób i błędów (bo niby jak, za pierwszym razem :P). Map nie chcę, nie lubię solucji. Chcę tylko zaznaczyć, że hack jest bardzo trudny niezależnie od tego, w jakie potulne słówka ubierzesz swoją opowieść :P
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
16-11-2014, 22:48 08
Post: #5
RE: Dark Gimmick!
Razem, czyli qa + projektowanie to chyba będzie ze 200. Szaleństwo. :D


Gdyby jednak ktoś chciał zepsuć sobie zabawę to zrobiłem mapy:
Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
22-11-2014, 12:33 29 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-11-2014 12:36 06 przez Berion. Powód: Drobne poprawki)
Post: #6
RE: Dark Gimmick!
Wersja 1.1, ostatnia (link w pierwszym poście).

Doszedł śnieg na poziomie 6, zmienione palety na mapie świata, parę drobnych fixów w projekcie kilku poziomów i zmiana ilości żyć z 3 na 15.

[Obrazek: dark_gimmick_scr_4b.png]


@M'cin
Jeśli uważasz, że powyższy jest trudny, to porównaj sobie z poniższą fuszerą: :D
Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
22-11-2014, 21:15 15
Post: #7
RE: Dark Gimmick!
Nie, dziękuję.
A DG i tak jest trudny. Nie odbieraj tego jako krytyki, po prostu stwierdzam fakt :P
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
22-11-2014, 22:20 27 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-11-2014 22:23 33 przez Berion. Powód: Drobne poprawki)
Post: #8
RE: Dark Gimmick!
Jest, nie zaprzeczam (a krytyka to jest coś pozytywnego!). Ale też nie ma co demonizować. Po prostu są hacki, "które oddzielają mężczyzn od chłopców".
Zastanawiamy się z Dizzy9 nad następnym i postanowiłem nie wtrącać się w poziom trudności (więc nudy będą :D).
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
26-11-2014, 01:18 45
Post: #9
RE: Dark Gimmick!
Imo jak dla mnie taka Castlevania: Chorus of Mystery jest ideałem. Czytaj na tyle trudna, że maniakom danego tytułu sprawi trudność, a z drugiej strony na tyle "umiarkowana", że zwykły retrogamer się nie odbije.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
27-11-2014, 04:53 50
Post: #10
RE: Dark Gimmick!
Ja bym chciał trzecich Flintstonów. I niechby byli trudniejsi niż dwie poprzednie części razem wzięte. Jesli taki projekt miałby być realizowany, to dołożyłbym swoją cegiełkę i przygotował pixelartowe cut-scenki do takiej gry. Z zastosowaniem dozwolonej palety barw oczywiście :)

Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Light Gimmick! ;) Berion 3 297 02-03-2017 18:09 34
Ostatni post: SebaSan1981
  Mr. Gimmick zxcv 17 1,435 06-12-2014 02:43 56
Ostatni post: damiano4444-92

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości