Odpowiedz 
Cześć
02-09-2010, 17:23 43
Smile Cześć
Witam wszystkich fanów Pegasusa. Mam na imię Mateusz i jestem studentem PW. Pegasusa mam od 6-7 roku życia a może i wcześniej. Akurat mój model to była solidna biała od góry i czerwona od spodu skrzynka z piekielnie wytrzymałymi gamepadami (o co później było niestety ciężko, psuły się po 3-4 dniach używania). W dobie komputera i w sytuacji popsutego pegasusa odszedłem od niego, ale co jakiś czas wracałem do niego, a obecnie tylko już w formie emulatora. Mimo wiekowości gier dalej sprawiają mi sporo frajdy :D
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
02-09-2010, 17:27 51
RE: Cześć
Świeć nam jasno na forum, żarówo! :) PW =Wrocławska? Warzawska?
02-09-2010, 22:41 52
(02-09-2010 17:27 51)Mcin napisał(a): Zarajestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.Świeć nam jasno na forum, żarówo! :) PW =Wrocławska? Warzawska?

Warszawska, fakt, nie doprecyzowałem :)
02-09-2010, 23:02 16 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-09-2010 23:03 05 przez awek.)
Witam i ja :) masz jeszcze trochę czasu przed rozpoczęciem roku, więc do grania;)
02-09-2010, 23:05 52
Doprecuzję jeszcze moje przywitanie:)

1. Jak do nas trafiłaś/-eś?
Szukałem emulatora do Pegasusa i gier z przeszłości więc znalazłem w google. Kiedyś też wchodziłem na tę stronę czasem ale się nie rejestrowałem.

2. Skąd pomysł na login?
Mój brat nazwał tak pewną osobę ze swojego wydziału, a ja nie miałem pomysłu na login więc wpisałem ten. Obecnie posługuję się na sieci (forum pegasusa, youtube, inne fora itp) dwoma - PanŻarówka i OjciecMateusz :)

3. Czym się zajmujesz?
Studiuję budownictwo na Politechnice Warszawskiej

4. Co najbardziej lubisz?
Trudno powiedzieć, powiedzmy że interesuję się historią.

5. Czego najbardziej nie lubisz?
Jak wyżej.

6. Rodzaj słuchanej muzyki:
Rock, chociaż obecnie dużo słucham muzyki z lat 80.

7. Ulubione zespoły/wykonawcy:
Guns 'N Roses, Aerosmith,

8. Ulubione utwory: