Odpowiedz 
Brak kasy na serwer
29-03-2012, 13:28 39 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-03-2012 13:41 14 przez m-o-07.)
Post: #1
Brak kasy na serwer
(28-03-2012 15:43 22)Evil napisał(a): Zarajestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link.Jeśli w przeciągu najbliższych dwóch tygodni nic się nie zmieni, a nie wygląda na to żeby nagle ludzie zaczęli się dorzucać, to trzeba będzie zwijać interes.

Ale zwijamy interes do czasu pojawienia się kasy? Czy może chcesz permanentnie zamknąć cały interes? Szkoda by tego było, ale fakt nie ma co robić syfu na stronie i forum w postaci reklam itp. Może jakiś nowy hosting?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
29-03-2012, 14:06 38
Post: #2
RE: Brak kasy na serwer
Zwinąć w sensie zamknąć. Kiedy zaczynałem robić stronę i wchodziło na nią kilkanaście osób na dobę, to w sumie czułem, że robię to bardziej dla siebie niż innych. Z czasem się to zaczęło zmieniać. Wierzyłem w to, że można robić stronę dla ludzi, bez reklam i niekomercyjnie. Teraz mamy ponad tysiąc, bywa że i dwa tysiące, unikalnych wejść dziennie i nie ma wśród tych osób dziewięciu takich, które by poświęciły raz na miesiąc niecałe dwa pięćdziesiąt :P więc wychodzi na to, że jednak się nie da.

Praktycznie od początku roku nikt się nie dorzucił, były pojedyncze przypadki i szybko z pięćdziesięciu kilku złotych zrobiło się zero. :P

Nigdy nie chciałem na tej stronie zarobić i nadal nie chcę. Ale nie będę też do niej dokładał, wystarczy moja praca, setki (tysiące?) godzin spędzonych przed monitorem przy poprawianiu kodu. Nie chodzi mi o jakiś apel na stronie głównej, dzięki któremu być może zbierzemy pieniądze na kolejny miesiąc, czy dwa, chodzi raczej o ten trend. Widać, że tak naprawdę od miesięcy praktycznie nikomu nie zależy na tym, żeby ta strona działała. No i nie będę ukrywał, że jest mi trochę smutno i może nawet przykro, że wśród tych tysięcy ludzi nie ma nawet kilku, które by doceniły to, co robimy (cała załoga, bo nie tylko ja). Niestety trudno być dobrej myśli jeśli idzie o przyszłość naszej strony. :P A ja sobie nie wyobrażam, że mógłbym nad nią pracować, gdyby była postawiona na darmowym serwerze, bo byłaby to po prostu męczarnia dla mnie i dla użytkowników.

Zmiana hostingu na jaki? Ten nie jest drogi, oferuje dobre warunki i jest praktycznie niezawodny. Nie widzę sensu, ani możliwości żeby go zamieniać.

Jeśli jesteś użytkownikiem i masz jakiś problem lub pytanie, to najpierw zadaj je NA FORUM, a nie przez pw/gg. Oczywiście możesz zignorować powyższe zdanie, ale nie zdziw się, że ja zignoruję Twoją wiadomość. :>

Cicha woda tak mocno rwała, że wpadł pierwszy z brzegu.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
29-03-2012, 17:11 32
Post: #3
RE: Brak kasy na serwer
Trend się odwrócił, gdy dwukrotnie podniosła się opłata za serwer. Gdyby nie wykasowana treść tematu zbadałbym tendencję wpłat/miesiąc.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
29-03-2012, 17:52 43
Post: #4
RE: Brak kasy na serwer
No nie tak do końca :P już dawno temu przestał nam wystarczać serwer za 9 zeta i trzeba było przenieść na ten za 18.

Jeśli jesteś użytkownikiem i masz jakiś problem lub pytanie, to najpierw zadaj je NA FORUM, a nie przez pw/gg. Oczywiście możesz zignorować powyższe zdanie, ale nie zdziw się, że ja zignoruję Twoją wiadomość. :>

Cicha woda tak mocno rwała, że wpadł pierwszy z brzegu.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
29-03-2012, 18:24 34
Post: #5
RE: Brak kasy na serwer
Doraźnie można się spiąć i zebrać brakującą kasę (sam chętnie się dorzucę za kilka dni:P). A później może uda się wyjść na prostą. Pamiętam, że bywało tak, że na koncie była spora rezerwa kasy, więc może to tylko przejściowe problemy. Można się też zastanowić na wrzuceniem jakiejś reklamy/reklam na stronę. Wiem, że plany były inne, ale plany planami, a życie życiem:P. Nie mówię, że mają to być upierdliwe nie dające się zamknąć banery, ale niewielka nieinwazyjna reklama gdzieś z boku nie powinna wpłynąć na odbiór strony.

[img][/img]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
29-03-2012, 19:30 32
Post: #6
RE: Brak kasy na serwer
Póki co mamy jeszcze ponad miesiąc. Przywrócę tą starą metodę, znaczy z linkiem do tematu na forum, bo i tak nikt poza m-o z zasilacza nie skorzystał, a może ludzie po prostu wolą tak :P żeby mieć bezpośredni kontakt ze mną i pewność, że wszystko poszło ok :P

Raczej nie chciałbym się pchać w reklamy, bo za mało upierdliwą jedną reklamę nie da rady utrzymać serwera (kto w to kliknie, nawet gdyby za jeden klik dawali 2 grosze?), a trzeba się wiązać umową z reklamodawcą.

Jeśli jesteś użytkownikiem i masz jakiś problem lub pytanie, to najpierw zadaj je NA FORUM, a nie przez pw/gg. Oczywiście możesz zignorować powyższe zdanie, ale nie zdziw się, że ja zignoruję Twoją wiadomość. :>

Cicha woda tak mocno rwała, że wpadł pierwszy z brzegu.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
31-03-2012, 17:56 34
Post: #7
RE: Brak kasy na serwer
Moim skromnym zdaniem informacja o możliwości zasilenia serwera jest mało widoczna. Obrazek "dorzuć dwa złote na serwer" jest tylko w głównych zakładkach ( i to na samym dole, także często ktoś może do nie go nie doscrollować:P ), a już np. w podziale gier na litery alfabetu, gdzie strona jest przeglądana wdłuż i wszerz, już go nie ma.

[img][/img]
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
31-03-2012, 18:06 06
Post: #8
RE: Brak kasy na serwer
Dobrze mówi. Czemu ten baner zniknął ze strony głównej?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
31-03-2012, 19:59 11
Post: #9
RE: Brak kasy na serwer
Jaki baner? :P

A co do tej informacji, to ja chciałem ją dać na wszystkich podstronach w ogóle, ale ktoś (nie będę mówił kto, ale login zaczyna się na "m", a kończy na "07" :P) stwierdził, że to będzie ludzi odstraszać tak na każdym kroku widzieć prośbę o kasę.

Jeśli jesteś użytkownikiem i masz jakiś problem lub pytanie, to najpierw zadaj je NA FORUM, a nie przez pw/gg. Oczywiście możesz zignorować powyższe zdanie, ale nie zdziw się, że ja zignoruję Twoją wiadomość. :>

Cicha woda tak mocno rwała, że wpadł pierwszy z brzegu.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
31-03-2012, 21:22 31 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 31-03-2012 21:24 29 przez m-o-07.)
Post: #10
RE: Brak kasy na serwer
Co do gararzowego to może i w tych zakładkach, w których jest informacja o dorzucaniu na serwer, jest tam za mało widoczna. Można coś z tym przecież zrobić kosztem fesjbuka :P a propos wszystkich podstron, to co za dużo to niezdrowo, przynajmniej takie jest moje zdanie :P

Poza tym i tak większość darczyńców była z forum, więc może w tym kierunku należałoby pójść.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Składka na serwer - wystarczy sms za 2,46 z VAT Evil 4 25,970 17-09-2017 19:54 47
Ostatni post: Evil

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości