Anno 1602: Tworzenie Nowego Świata
|
20-05-2012, 09:18 54
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-05-2012 09:18 54 przez Evil.)
![]() |
|||
|
|||
Anno 1602: Tworzenie Nowego Świata
Pamiętacie tą legendarną grę strategiczno-ekonomiczną?
![]() ![]() ![]() Anno 1602 ma już swoje lata, jest świetnie spolszczona, dlatego warto jej szukać na allegro (pewnie można kupić za kilkanaście złotych), grafika odstraszy "dzisiejszych graczy" ale mechanika gry, poziom rozbudowania i skomplikowania ucieszy wielbicieli gier ekonomicznych i tzw. handlowych. Wątek militarny jest tutaj odrobinę mniej istotny (co jest zresztą zrozumiałe, budując "nowy świat" nie mamy środków, zarówno pieniędzy jak i ludzi, żeby zaczynać od armii), najważniejsze to zapewnić warunki do życia dla naszych podopiecznych i dbać o dobre relacje z silniejszymi. Kto się czuje na siłach, żeby zbudować nowy świat - do dzieła. Polecam gorąco ![]() ed. Zapomniałem jeszcze dodać o świetnym pomyśle twórców - sztuczna inteligencja komputera nie jest sztywno ustawiona. Nawet w dzisiejszych grach rzadko się spotyka tego typu rozwiązanie. Mamy bowiem coś na kształt cywilizacyjnego wyścigu. Jeśli nasza osada szybko się rozwija, to i komputer stara się "nie zostać w tyle". A jeśli nasz rozwój jest nieco wolniejszy, to sztuczna inteligencja też nieco zwalnia. W praktyce świetnie się sprawdza takie rozwiązanie ![]() Jeśli jesteś użytkownikiem i masz jakiś problem lub pytanie, to najpierw zadaj je NA FORUM, a nie przez pw/gg. Oczywiście możesz zignorować powyższe zdanie, ale nie zdziw się, że ja zignoruję Twoją wiadomość. :> Cicha woda tak mocno rwała, że wpadł pierwszy z brzegu. |
|||
20-05-2012, 11:45 10
![]() |
|||
|
|||
RE: Anno 1602: Tworzenie Nowego Świata
Bardzo ciekawa gra, dla mnie była zawsze taką średniowieczną bardziej rozbudowaną wersją gry Transport Tycoon. Anno1602 ma w sobie bardzo dużo uroku, sama grafika mimo że dziś wydaje się być archaiczna - jest nadal przyjemna. Gra jest bardzo rozbudowana to fakt. Ogarnięcie wszystkich opcji zajmuje sporo czasu.
![]() Grałem w nią troszkę choć nie za długo. Uwagę od niej skutecznie odrócił Fallout2. Tak czy siak fajnie że przypomniałeś o tej zapomnianej nieco już pozycji. Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link. |
|||
20-05-2012, 12:08 40
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-05-2012 12:09 51 przez Evil.)
![]() |
|||
|
|||
RE: Anno 1602: Tworzenie Nowego Świata
Mnie się najbardziej podobała możliwość niezależnego rozwoju poszczególnych wysp
![]() ![]() ![]() Jeśli jesteś użytkownikiem i masz jakiś problem lub pytanie, to najpierw zadaj je NA FORUM, a nie przez pw/gg. Oczywiście możesz zignorować powyższe zdanie, ale nie zdziw się, że ja zignoruję Twoją wiadomość. :> Cicha woda tak mocno rwała, że wpadł pierwszy z brzegu. |
|||
20-05-2012, 13:29 30
![]() |
|||
|
|||
RE: Anno 1602: Tworzenie Nowego Świata
No właśnie mi chodzi o te piksele w grafice, uwielbiam taki styl w grach. Gdyby Anno miało bardziej wygładzoną antyaliasingiem grafikę to pewnie by mi się tak nie podobało. Piksele mają moc!! Z tego powodu też cenię wyżej starsze HoMMII od nowocześniejszego designem HoMMIII.
Anno1602 - tą grę jako obowiązkowo powinni dawać naszym "wspaniałym" politykom, aby się nauczyli jak się powinno prawidłowo zarządzać krajem i jakimi zasadami się kierować. Swoją drogą gdyby wydać takie Anno w obecnych realiach Polski to też by było ciekawą grą.. katastrofy lotnicze, zamieszki, strajki, afery korupcyjne. To przecież wspaniały z życia wzięty materiał na dobrą grę. ![]() Zarejestruj się, klikając tutaj, by zobaczyć link. |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Najbardziej przereklamowane gówna z świata gier ever | PegazusMaster | 12 | 1,372 |
08-04-2015 20:19 55 Ostatni post: Pegazłom |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości